Poslovna stran | visitkoper.si

V Zavodu za mladino, kulturo in turizem Koper pripravljamo obsežno digitalno promocijo za vse turistične ponudnike v Mestni občini Koper in novo tiskano brošuro z doživetji ter posebno brošuro za območje Kraškega roba. Zavod vabi ponudnike k prijavi vse do vključno srede, 31. 7. 2024. Če ponudnik izpolnjuje pogoje za prijavo na digitalno promocijo in promocijo prek tiskanih materialov, se lahko prijavi na obe možnosti.

  1. Kaj je vsebina projekta?

V Zavodu za mladino, kulturo in turizem Koper smo se odločili za pripravo obsežne promocije, ki zajema:

  1. Digitalno promocijo

Digitalna promocija je namenjena vsem ponudnikom, ki so navedeni pod 5. točko (»Kdo lahko sodeluje?«).

1.1 Instagram: Atraktivne blog vsebine na Instagram profilu @visitkoper (v angleškem jeziku)

1.2. Facebook: Blog vsebine in predstavitvene vsebine ponudnikov na Facebook profilu

1.3. Blog zapis na spletni strani Visit Koper (v angleškem in slovenskem jeziku)

  1. Tiskan material: 

a) Brošura z doživetji.

Promocija prek tiskanih materialov je namenjena predstavitvi doživetij in vanjo se lahko vključijo le ponudniki, ki organizirajo/izvajajo doživetje. Brošura bo razdeljena glede na različne vrste doživetij (kulturna doživetja, gastronomska doživetja, doživetja v naravi in doživetja na morju) ter bo vključevala zemljevid z označenimi ponudniki, ključne informacije o doživetjih, QR kode in kontaktne podatke.

Ponudnik lahko na razpis prijavi eno doživetje.

Če ponudnik izpolnjuje pogoje za prijavo na digitalno promocijo in promocijo prek tiskanih materialov, se lahko prijavi na obe možnosti.

b) Brošura za območje Kraškega roba.

Brošura bo vsebovala uporabne in zanimive informacije o območju Kraškega roba, možnostih aktivnega preživljanja prostega časa skupaj s priročnim zemljevidom. Namenjena bo predstavitvi turistične ponudbe in vanjo se lahko vključijo ponudniki tega območja (ponudniki nastanitev, gastronomije, oljkarji, vinarji, ponudniki doživetij) z ustrezno ponudbo. Območje Kraškega roba obsega naslednje krajevne skupnosti: Črni Kal, Dekani, Gračišče, Podgorje, Rakitovec, Škofije in Zazid. Prijavljeni ponudniki bodo imeli možnost brezplačne predstavitve tudi na spletni podstrani www.visitkoper.si. Za sodelovanje je treba izpolniti prijavnico na spodnji povezavi (4. točka).

  1. Kaj je cilj projekta?

Predstavitev edinstvenih doživetij v Kopru domačim in tujim gostom. Povečanje prepoznavnosti Kopra kot turistične destinacije, povečan nabor informacij o Kopru in njegovi ponudbi, kar bo izboljšalo turistično izkušnjo in omogočilo lažje načrtovanje potovanja.

  1. Kako bo projekt potekal?

Prijavljeni ponudniki morajo do 31. 7. 2024 izpolniti prijavnico, v kateri navedejo uraden naziv ponudnika in ponudbe; osnovne informacije o svoji ponudbi, in sicer kratek opis; vsaj 3 slike visoke resolucije (po želji tudi video); navedba točne lokacije; urnik obratovanja (poletje/zima); jezik izvedbe v primeru doživetja; cena; parkiranje; povezava do spletne strani; kontaktni podatki; dodatno: povezava do socialnih omrežij.

Prijavljene ponudnike bomo vključili v digitalne vsebine, ki jih bomo objavili v avgustu in septembru.

  1. Kako lahko ponudniki sodelujejo?

Ponudniki, ki želijo sodelovati v projektu, se lahko prijavijo, in sicer tako, da izpolnijo prijavnico na povezavi TUKAJ .

  1. Kdo lahko sodeluje?

Sodelujejo lahko ponudniki iz Mestne občine Koper, in sicer v kategorijah:

a) Nastanitveni ponudniki in gastronomski ponudniki.
b) Ponudniki, ki se ukvarjajo z organizacijo in vodenjem doživetij (primarna dejavnost).
c) Ponudniki, ki opravljajo drugo dejavnost (kmetije, zeliščarji, koče, vinarji, oljkarji itd.), ki doživetja ponujajo kot dopolnitev svoje osnovne dejavnosti.

  1. Kako bo potekal izbor?

Zavod bo prijave pregledal in preveril, ali ustreza pogojem sodelovanja. O izbiri bomo obvestili vse prijavljene ponudnike.

Na izbor vključenosti v promocijo bo vplivalo naslednje:

– pravilno in v celoti izpolnjena prijavnica,
– ustreznost priloženih grafičnih materialov (visoka resolucija slik, smiselna fotografija, ki predstavlja dejavnost),
– delovanje ponudnika znotraj MOK,
– ustreznost turistične ponudbe po presoji izvajalca razpisa.

Prednost pri izbiri bodo imeli ponudniki, ki ponujajo doživetje oziroma turistični produkt.

  1. Kakšni so stroški sodelovanja gostinskih ponudnikov?

Ponudniki v projektu sodelujejo BREZPLAČNO, vendar morajo zagotoviti zahtevane informacije o ponudbi in primeren/ustrezen grafični material.

  1. Kje dobijo ponudniki več informacij?

Za dodatna pojasnila smo na voljo na: turizem@visitkoper.si.

arrow_drop_up