Zavod za mladino, kulturo in turizem Koper upravlja z več stranmi na družbenih omrežjih:
- Facebook Visit Koper
- Instagram Visit Koper
- YouTube Visit Koper
Facebook stran Visit Koper
Zavod objavlja in deli naslednje vsebine:
- napovednike dogodkov, ki se izvajajo na destinaciji Koper ali na območju drugih destinacij, kjer sodelujejo ponudniki iz destinacije Koper oz. gre za dogodke, ki povezujejo več destinacij ali se del programa izvaja tudi na destinaciji Koper in pomenijo za destinacijo dodano vrednost (večji koncerti in drugi glasbeni dogodki, festivali različnih vrst, gledališke predstave, dogodki, ki se navezujejo na tradicijo, zgodovino, kulinariko, kulturo, večje športne prireditve),
- vsebine, ki so vezane na blagovne znamke v lasti in upravljanju Zavoda (Istrski karneval, Altroke Istra, Sladka Istra itd.),
- ponudba doživetij na destinaciji glede na letni čas,
- tematske vsebine (npr. valentinovo, dan žena, praznične vsebine itd.),
- novosti na destinaciji, ki za destinacijo pomenijo dodano vrednost za razvoj turizma (objava ob lansiranju novosti, odprtju itd.),
- nasveti za izlete,
- vsebine, ki se navezujejo na kulturno dediščino in naravo destinacije,
- informacije o pomembnih dogodkih, dosežkih, rezultatih društev, ponudnikov in drugih deležnikov, ki delujejo na področju turizma na destinaciji,
- utrinki in informacije iz zgodovine destinacije,
- pomembne informacije za turistične ponudnike,
- vabila k sodelovanju za ponudnike na dogodkih in aktivnostih, ki se izvajajo na destinaciji.
Zavod ne objavlja in ne deli naslednjih vsebin:
- prireditve namenjene le določenemu segmentu obiskovalcev in prireditve, ki ne pomenijo dodane vrednosti za destinacijo (verske prireditve, zbiranja, romanja, politične prireditve, soočanja, strokovna predavanja, konference, prireditve, katerih cilj je trženje in promoviranje blagovnih znamk, sporedi kinodvoran in gledališč, ustvarjalne delavnice v muzejih in galerijah, strokovna vodstva po razstavah, prireditve, katerih namen je zbiranje sredstev, že razprodane prireditve itd.),
- večkratne objave produktov posameznih ponudnikov (→ plačljiva objava),
- vsebine, ki bi nagovarjale k neenakopravni obravnavi ali bi bile poniževalne oziroma žaljive do uporabnikov.
Instagram stran Visit Koper
Zavod objavlja in deli naslednje vsebine:
Story objave:
- objave uporabnikov, ki so označene z @visitkoper (repost) in so splošne narave,
- napovednike dogodkov, ki jih Zavod organizira sam ali v sodelovanju z zunanjimi organizatorji in dogodke, ki pomenijo veliko dodano vrednost za destinacijo Koper,
- vsebine, ki so vezane na blagovne znamke v lasti in upravljanju Zavoda (Istrski karneval, Altroke Istra, Sladka Istra itd.),
- ponudba doživetij destinacije splošne narave,
- nasveti za izlete splošne narave,
- tematske vsebine (npr. valentinovo, dan žena, praznične vsebine itd.),
- vsebine, ki so zanimive za obiskovalce destinacije.
Feed objave:
- kakovostne fotografije, ki obiskovalce vabijo k obisku destinacije.
Zavod ne objavlja in ne deli naslednjih vsebin:
- prireditev zunanjih organizatorjev, razen tistih, ki pomenijo veliko dodano vrednost za destinacijo (→ plačljiva objava),
- poslovnih vsebin (sejmi, srečanja itd.),
- objave produktov posameznih ponudnikov (→ plačljiva objava),
- vsebine, ki bi nagovarjale k neenakopravni obravnavi ali bi bile poniževalne oziroma žaljive do uporabnikov.
YouTube stran Visit Koper
Zavod objavlja in deli le naslednje vsebine:
- lastne video vsebine (video posnetki prireditev, produktov, akcij, splošne vsebine z destinacije).