Poslovna stran | visitkoper.si

Objava na jumbo panojih

Zavod za mladino, kulturo in turizem Koper (v nadaljevanju: Zavod) upravlja s štirimi zunanjimi oglaševalskimi površinami (jumbo panoji).

Lokacije so prikazane na zemljevidu:

  • Bertoki,
  • Škocjan,
  • Sermin,
  • Šalara.

Osnovni pogoji za objavo na panojih:

  • vsebine na območju destinacije Koper ali vsebine na območju drugih destinacij, pri katerih sodelujejo ponudniki iz destinacije Koper oz. gre za vsebine, ki povezujejo več destinacij ali se del programa izvaja tudi na destinaciji Koper,
  • vsebina ima znanega organizatorja/naročnika,
  • objava je skladna s pravili za objavo in je potrjena s stani odgovorne osebe Zavoda.

 

Kriteriji za objavo vsebin na zunanjih oglaševalskih površinah

Na zunanjih oglaševalskih površinah se lahko objavijo naslednje vsebine:

  • koncerti in drugi glasbeni dogodki,
  • festivali različnih vrst (glasbeni, kulinarični, filmski, plesni itd.),
  • dogodki, ki se navezujejo na tradicijo, zgodovino, kulinariko, kulturo,
  • športne prireditve,
  • drugi večji dogodki in prireditve, ki pomenijo dodano vrednost za promocijo destinacije,
  • turistična doživetja na območju destinacije,
  • turistični produkti na območju destinacije,
  • druge turistične vsebine, ki predstavljajo dodano vrednost za promocijo destinacije.

 

Na zunanjih oglaševalskih površinah ni možno objaviti vsebin za:

  • verske dogodke, zbiranja, romanja,
  • politične dogodke, zbiranja, soočanja,
  • stalne razstave v galerijah in muzejih,
  • strokovna predavanja, konference,
  • prireditve, katerih cilj je trženje in promoviranje blagovnih znamk,
  • sporede kinodvoran in gledališč,
  • prireditev, katerih namen je zbiranje sredstev,
  • že razprodane prireditve,
  • vsebine, ki niso povezane s turistično ponudbo destinacije in ne predstavljajo dodane vrednosti za destinacijo.

 

Navodila za izdelavo objave:

  • dimenzija 4000 × 3000 mm (ležeče),
  • besedilo mora biti v celoti dvojezično (slovensko in italijansko),
  • font naj bo enak in iste velikosti v obeh jezikih,
  • besedilo naj zajema: naziv dogodka/vsebine, datum, lokacijo, naziv spletne strani, kjer je na voljo več informacij,
  • besedilo naj bo podprto s fotografijo ali grafičnimi elementi,
  • datoteka naj bo v ustreznem formatu in pripravljena za tisk (npr.pdf, jpg ali drugi ustrezen).

 

Dodatna priporočila:

  • na plakatu naj ne bo programa po dnevih/urah, saj v tako kratkem času teh vsebin ni možno prebrati,
  • ključne informacije (npr. naziv in datum prireditve) naj bodo bolj poudarjene (npr. z večjo pisavo),
  • čim manj naj bo logotipov, saj slednji zavzamejo veliko prostora, ne prinašajo pa bistvenih informacij,
  • za besedilo naj se uporabijo temnejše barve, ki so na daleč dobro vidne; svetle barve ne pridejo do izraza.

Strošek oblikovanja, tiska in lepljenja objave nosi naročnik objave.

Lepljenje se izvaja izključno preko izvajalca, s katerim ima Zavod sklenjeno pogodbo za vzdrževanje zunanjih oglaševalskih površin. Pri istem izvajalcu je možno tudi naročilo tiska oglasov, lahko pa za slednje poskrbi naročnik sam.

Možna je le rezervacija štirih oglasnih površin hkrati.

Zavod ima pravico zavrniti objavo, če slednja ni skladna z osnovnimi pogoji in pravili za objavo, če termin objave ni usklajen ali se pojavijo druge okoliščine, zaradi katerih objava ni možna.

arrow_drop_up